Zeeleeuw neemt vakantie
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende Plaats reactie

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5893
Vr Aug 05, 2022 8:00 pm Reageer met quote

Hij is leuk Trudie, ik mis alleen nog een hoed op het plaatje Laughing of die hangt aan de voorkant?

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 4071
Vr Aug 05, 2022 8:03 pm Reageer met quote

Deze is ook leuk als niemendalletje , heeft totaal niks te maken met de zeeleeuw en ook niet met blik op het nieuws, maar het is altijd leuk om even recalcitrant te doen als er een punt wordt gemaakt van totaal onbelangrijke zaken, vandaar mijn bijdrage aan dit topic Very Happy

https://www.natuurlijkzien.nl/blog/optische-illusie-12-of-13-mannetjes

Wie het antwoord weet mag het zeggen, ik weet het niet in elk geval.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 697
Vr Aug 05, 2022 8:09 pm Reageer met quote

redone schreef:
Hij is leuk Trudie, ik mis alleen nog een hoed op het plaatje Laughing of die hangt aan de voorkant?

Op een worteltje? Dan wordt het wel een klein hoedje, dophoedje misschien Laughing
Oh jij doelt op ' De hoed' Laughing

Laatst aangepast door lucia51 op Vr Aug 05, 2022 11:11 pm, in totaal 1 keer bewerkt

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 8:43 pm Reageer met quote

Dagmar ik vind hem top, denk ook aan het 7e mannetje, de voetjes blijven namelijk staan, maar misschien is het suggestie omdat die oplossing al aangedragen is Laughing

dagmar57

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 9:27 pm Reageer met quote

redone schreef:
Dagmar ik vind hem top, denk ook aan het 7e mannetje, de voetjes blijven namelijk staan, maar misschien is het suggestie omdat die oplossing al aangedragen is Laughing

Dat is nou net het leuke aan optisch bedrog, het suggereert van alles, maar zie maar eens te achterhalen hoe het werkt
Very Happy

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 160
Vr Aug 05, 2022 10:03 pm Reageer met quote

Bovenste rij kleine mannetje staat bij 13, bovenaan 4 mannetjes.
Als het wisselt heb je nog maar 3 mannetjes en is in het midden geen mannetje te zien.

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 10:18 pm Reageer met quote

Nee, ik snap het echt niet Laughing

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 262
Vr Aug 05, 2022 10:19 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Deze is ook leuk als niemendalletje , heeft totaal niks te maken met de zeeleeuw en ook niet met blik op het nieuws, maar het is altijd leuk om even recalcitrant te doen als er een punt wordt gemaakt van totaal onbelangrijke zaken, vandaar mijn bijdrage aan dit topic Very Happy

Let your smile change the world, don’t let the world change your smile

An58.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 10:22 pm Reageer met quote

redone schreef:
Nee, ik snap het echt niet Laughing

Ene moment staan er in de bovenste rij 4 mannetjes/ 3 grote en 1 met korte beentjes
Als ze bovenaan wisselen zijn er nog maar 3 mannetjes en vervalt de 2e van links, dan heb je een gapend gat.

Ik hoop dat ik het zo goed uitleg voor je en je het nu wel kan zien.

An58.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 10:23 pm Reageer met quote

Pluk schreef:
dagmar57 schreef:

Juist Pluk daar!!!

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 05, 2022 11:19 pm Reageer met quote

Ja, hè,hè, ik zie het Laughing

An58.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 05, 2022 11:21 pm Reageer met quote

redone schreef:

Mooi!

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15711
Za Aug 06, 2022 12:49 am Reageer met quote

Greet---Gribou schreef:
Als je het zo zwart wit wilt zien dan valt het topic met de titel : Blik op van Goghs kopjes en vazen waar een link bij staat van een artikel uit april 2022 ook niet onder Blik op het nieuws , is in mijn ogen ook geen discussie onderwerp .

Het gaat om een tentoonstelling van 30 juli t/m 30 oktober 2022, dus zeer actueel. Ik heb het uit een even actueel nieuwsartikel van de NOS van afgelopen zondag maar het Van Gogh Huis gaf gedetailleerder informatie, kijk maar na, dus heb ik bewust daar een link naar geplaatst. Ik plaatste het omdat ik getriggerd was door de post over dat dubbele schilderij van van Gogh, vanuit de veronderstelling dat ik liefhebbers van van Gogh een plezier zou doen met een tip over die tentoonstelling. Ik heb er eigen commentaar bij gegeven waar wel degelijk over gediscussieerd kan worden. Gebeurt dat niet dan lig ik daar verder niet wakker van.
Quote:
Had iemand anders dit topic van de zeeleeuw op vakantie geplaatst dan was je er niet over gevallen maar ja het is van An he .
Met "het is van An" kun je twee kanten op, hè. Oud nieuws is geen nieuws, doet er niet toe wie het plaatst. En nogmaals, het internet, YouTube, is vergeven van grappige, ontroerende en spannende dierenfilmpjes. Moet dat nou echt allemaal naar hier gekopieerd worden?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

An58.1

Stamgast
Stamgast
Za Aug 06, 2022 1:35 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
Greet---Gribou schreef:
Als je het zo zwart wit wilt zien dan valt het topic met de titel : Blik op van Goghs kopjes en vazen waar een link bij staat van een artikel uit april 2022 ook niet onder Blik op het nieuws , is in mijn ogen ook geen discussie onderwerp .

Het gaat om een tentoonstelling van 30 juli t/m 30 oktober 2022, dus zeer actueel. Ik heb het uit een even actueel nieuwsartikel van de NOS van afgelopen zondag maar het Van Gogh Huis gaf gedetailleerder informatie, kijk maar na, dus heb ik bewust daar een link naar geplaatst. Ik plaatste het omdat ik getriggerd was door de post over dat dubbele schilderij van van Gogh, vanuit de veronderstelling dat ik liefhebbers van van Gogh een plezier zou doen met een tip over die tentoonstelling. Ik heb er eigen commentaar bij gegeven waar wel degelijk over gediscussieerd kan worden. Gebeurt dat niet dan lig ik daar verder niet wakker van.
Quote:
Had iemand anders dit topic van de zeeleeuw op vakantie geplaatst dan was je er niet over gevallen maar ja het is van An he .
Met "het is van An" kun je twee kanten op, hè. Oud nieuws is geen nieuws, doet er niet toe wie het plaatst. En nogmaals, het internet, YouTube, is vergeven van grappige, ontroerende en spannende dierenfilmpjes. Moet dat nou echt allemaal naar hier gekopieerd worden?

Je was gewoon gefrustreerd dat er niemand op jouw topic heeft gereageerd, je vraagt er nu zelfs om. Hoe zielig kan je zijn.

Verder geef je geen antwoord op wat Greet zegt, dat het mijn topic is en je daarom zo reageert, zij is ook niet dom en meerdere met haar niet, waaronder ikzelf included. Dit filmpje werd er vandaag door nu.nl opgezet en dat kan je zien aan de datum 5 augustus 2022. Dat het ergens anders 3 maanden geleden stond kan ik niet helpen.
Maar ik vind het allemaal een muggenziften.
En wat ik hier plaats heb jij niets over te zeggen en als je er niet naar wil kijken, zal me dat een zegen zijn, beter dan iedere keer het kinderachtige muggenziften van een stel kleuters die eerst nog heel erg te groeien hebben naar volwassenheid.
Dat geldt voor jou, Nicholaas en Willemijn. Het gefrustreerde kleuterklasje.

dagmar57

Superlid
Superlid
Za Aug 06, 2022 2:20 pm Reageer met quote

redone schreef:

Nu de oplossing is aangedragen zie ik het ook Very Happy

An58.1

Stamgast
Stamgast
Za Aug 06, 2022 2:34 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
redone schreef:

Nu de oplossing is aangedragen zie ik het ook Very Happy

Mooi, als je er nog meer hebt, Dagmar. Leuk om te doen!

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 697
Vr Aug 12, 2022 11:35 am Reageer met quote

Walrus Freya die vorig jaar nog rond de Nederlandse kust zwom en zich nu alweer enige tijd vermaakt in de buurt van Oslo, moet oppassen. De Noorse autoriteiten overwegen euthanasie van het dier. Niet om het vele kattenkwaad dat de walrus uithaalt, maar vanwege het vele publiek dat het dier maar niet met rust laat.
Buitenlandredactie 11-08-22, 19:04 Laatste update: 08:20

Freya die languit ligt te slapen op de romp van de Nederlandse onderzeeër Zr.Ms. Dolfijn, Freya die zich meldt in de havens van Den Helder en Harlingen en op Schiermonnikoog en Terschelling. Het was vorig jaar rond oktober enige tijd vaste prik. In de zoektocht naar voedsel in het noordpoolgebied was de walrus waarschijnlijk de weg kwijtgeraakt. Daarvoor zwom Freya al enige tijd rond voor Denemarken en Duitsland en na het uitstapje naar ons land ging het richting de Noorse hoofdstad Oslo.

https://bit.ly/3AeKpoI

Je moet er toch niet aan denken! Sad

redone

Superlid
Superlid
Vr Aug 12, 2022 12:49 pm Reageer met quote

De mensen moeten de dieren meer met rust laten, het is natuurlijk prachtig om te zien, maar als het resultaat het doden van het dier wordt, ik moet er inderdaad niet aan denken.

Ik weet dat velen me nu een watje gaan vinden omdat het dier ook schade toebrengt!!

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15711
Vr Aug 12, 2022 1:34 pm Reageer met quote

Precies, laat dieren in hun waarde met hun natuurlijke gedrag. Bijvoorbeeld beren zijn in de VS een plaag met als voornaamste oorzaak het voeren door mensen. Zelfde geldt voor wilde zwijnen. Blijf gewoon op afstand en pak je meegenomen eten goed in en voer die dieren zeker niet.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 2335
Za Aug 13, 2022 12:08 am Reageer met quote

Zeeleeuwen blijven natuurlijk ook wilde dieren die je moet respecteren.

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
20 jaar geleden: 371 ppm, 10 jaar geleden: 393 ppm, nu: 418 ppm.

Pagina 2 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats reactie